۱۸۳ هزار ليتر سوخت قاچاق در ميناب كشف شد

ابراهيم طاهري، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ميناب، گفت: در نتيجه راهاندازي قرارگاه دريايي مقابله با قاچاق سوخت و پس از اخذ دستور قضايي، مأموران پايگاه درياباني بندر كلاهي موفق شدند 183 هزار ليتر سوخت قاچاق را كشف كنند.
وي با بيان اينكه قاچاقچيان قصد داشتند با استفاده از يك محفظه پلاستيكي موسوم به «مشك ماري»، اين ميزان سوخت قاچاق را از ساحل بندر كلاهي به شناورهاي توندرو منتقل كنند، افزود: به دستور مقام قضايي، مأموران، مشك مذكور را از بستر دريا بيرون كشيدهاند كه در نتيجه آن مسير انتقال سوخت قاچاق قطع شده است.
دادستان ميناب ارزش تقريبي سوخت مكشوفه از اين مشك ماري را 58 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: بنابر گزارش ضابطان، تحقيقات به منظور شناسايي و دستگيري عوامل نگهداري اين حجم از سوخت قاچاق ادامه دارد كه نتايج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
طاهري تأكيد كرد: سوختهاي كشف شده طبق روال قانوني با دستور قضايي تحويل شركت پخش و توزيع فرآوردههاي نفتي شده و وارد چرخه توزيع قانوني ميشوند.
برچسب: